Potřebujete poradit?

+420 543 211 477

obchod.dvf

obchod@dvf.cz

Obecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1. Objednání zboží

Zboží lze objednávat prostřednictvím:

- e-mailu: objednávky obchod@dvf.cz
- telefonu +420 543 211 477
- přímo přes internetový obchod/košík.

Všechny ceny jsou aktuální a konečné vč. 21% DPH, není-li uvedeno jinak. Platné jsou v momentu odeslání objednávky.

Akce -  zboží za akční ceny, jedná se buď o speciální nabídky nebo o výprodejové zboží. Veškeré toto zboží je nové, nepoužité, 100% funkční, pokud není uvedeno jinak. Tyto ceny platí do odvolání či vyprodání skladových zásob.

2. Soukromé/Firemní objednávky
Veškeré zboží je možno objednávat bez předchozí registrace e-mailem nebo telefonicky. Pokud se zákazník zaregistruje tak i přímo z www stránek, v tomto případě musíme znát pro úspěšné dokončení objednávky Vaše kompletní kontaktní a doručovací informace jako je především jméno, příjmení, celá adresa, telefonické spojení a e-mailová adresa. V případě, že je objednávka "firemní", musí obsahovat: i obchodní název firmy, IČ, DIČ, přesnou adresu a jméno objednávajícího.

3. Doprava a termín dodání
Zboží zasíláme zásilkovou službou PPL. Doba dodání se liší v závislosti na dostupnosti jednotlivého produktu. Zboží, které je skladem expedujeme do 24 hodin od doručení objednávky. O odeslání zásilky jste informováni smskou, emailem a do 24 hodin je vám zboží doručeno (při objednávce na Slovensko do 2-4dnů).

Ceny poštovného:

- Zásilkovna ČR - 79 Kč vč. DPH
- Zásilkovna ČR, dobírka - 109 Kč vč. DPH
- PPL, Česká Republika - 90 Kč vč. DPH
- PPL Česká Republika, dobírka - 120 Kč vč. DPH

- Zásilkovna SR - 150 Kč vč. DPH
- Zásilkovna SR, dobírka - 180 Kč vč. DPH
- Kurýr Slovensko - 250 Kč vč. DPH
- Kurýr Slovensko, dobírka - 280 Kč vč. DPH

Při objednávce nad 15 000 Kč vč. DPH je poštovné a balné zdarma (nevztahuje se na doručení na Slovensko). V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím, si prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o další poštovné při opětovném zaslání objednávky.

Zboží je také možné si vyzvednout v naší kamenné prodejně na adrese Pekařská 88, Brno 602 00.

4. Úhrada za zboží

Možné způsoby úhrady:

a) platba v hotovosti při převzetí zboží (osobní odběr v kamenné prodejně)
b) bankovním převodem (zálohová faktura)
c) na dobírku
d) na splátky

Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte variabilní symbol platby, který bude vaší objednávku identifikovat, případně zálohovou fakturu. Částku prosím převeďte na účet číslo 6347332001/5500 vedený u RB. Po uhrazení částky bude vaše objednávka vyřízena.

Při volbě nákupu na splátky vám po schválení spotřebitelského úvěru vyřídíme vaši objednávku běžným způsobem. Nákupem na splátky souhlasíte s tím, že osobní údaje poskytnuté firmě AZ FOTO s.r.o. za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovávány i úvěrovou společností. Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem, Karla Engliše 5/3208, 150 00 Praha 5). Tento prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zprostředkovatel a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru.  Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

5. Převzetí zboží / doručení zboží / zpětný odběr
Objednané zboží je možno převzít buď osobně přímo v Brně, nebo je doručeno přepravní službou po ČR a SR. V případě osobního odběru nás prosím předem kontaktujte. Zboží zasílané přepravní službou si při převzetí řádně prohlédněte a zkontrolujte - především není-li obal poškozen. Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického poškození obalu, které mohlo přejít, až na zboží nebude brán zřetel.

6. Záruka
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Prodejce plně odpovídá u nového zboží za skryté výrobní a materiálové vady ve smyslu ustanovení Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku, a to po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladování, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, výrobek byl vystaven nadměrnému zatížení (v rozporu s předpisy nebo doporučením výrobce), živelnými pohromami nebo vyšší mocí.

7. Reklamace
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zjištěné vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Případné reklamace lze uplatnit v síti autorizovaných servisů stanovených výrobcem popř. dovozcem. Autorizovaný servis pověřený záručním a pozáručním servisem je vždy uveden na záručním listu. Pokud k některému druhu zboží nedodává dovozce originální záruční list (kabely, nabíječky a jiné doplňky), má zákazník možnost uplatnit reklamaci rovněž u autorizovaného servisu, a to na základě prodejního dokladu.

Reklamaci lze též uplatnit na našich prodejnách nebo zasláním na sídlo firmy.

Při reklamaci je potřeba prokázat zakoupení zboží jehož vady jsou reklamovány. V případě, že byl k výrobku vystaven záruční list, je nutné předložit i jeho originál. O reklamaci bude rozhodnuto ihned nebo u složitějších případů do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba nezbytná k odbornému posouzení vady. O rozhodnutí o reklamaci je zákazník vyrozuměn e-mailem nebo telefonicky. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se AZ FOTO s.r.o. se zákazníkem jinak. V případě složitějších reklamací bude rozhodující vyjádření autorizovaného servisu stanoveného dovozcem do ČR.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací. V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Náklady spojené s dopravou zboží na reklamaci Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

a) bude předem dohodnuto kam a jakým způsobem bude zboží k reklamaci dopraveno - na emailu obchod@dvf.cz (vyloučí se tím pochybení v neúčelném doručení např. jízda autem či meziměstskou dopravou, zbytečně nákladný balík či spedice)
b) reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
c) na obchod@dvf.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží, doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.) a sken předávacího reklamačního protokolu

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

8. Odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků na dálku, má kupující spotřebitel právo odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO).

Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží dodané na zakázku, dle přání kupujícího.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

Kontaktujte nás (písemně), že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, Vaše jméno a datum nákupu. Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal-a, zašlete jej bezodkladně do 14 dnů zpět na adresu prodejny.

a to za následujících podmínek:

a) Zboží musí byt v původním nepoškozeném obalu.

b) Zboží nesmí být používané.

c) Zboží musí být nepoškozené.

d) Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.).

e) S originál dokladem o koupi.

Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží a poštovné zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, za předpokladu, že jste zboží vrátili nebo dodali doklad o jeho odeslání..

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Náklady na vracení zboží (poštovné) zpět prodejci při odstoupení od smlouvy hradí kupující bez náhrady.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Snížení ceny bude ve výši min. 15% z prodejní ceny zboží.

9. Ochrana osobních dat
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do sekce "Můj účet". Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu se žádostí na emailing@dvf.cz.

10. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.dvf.cz.